Friday, March 27, 2009

finally..mahan'danzkidz...

Alhamdulillah..finally i've created my own blog 'MAHAN'DANZKIDZ'..hmmm sedap nama blog aku kan?heheheh combined nama aku n lovely hubby ler (rashdanz)tetiba lak ada z kat blakang kan. sajer ala2 glamour la tuh...ni semua kawan2 nyer pasal la ni..selama ni aku asyik baca blog kawan2 jer..ntah tetiba jer tngh chat ngan manjer kat ym dia pass kan link si munirah sutan..cam best jer buat blog..pastu cerita pasal anak2..peel n keletah diaorg..baca blog si manjer n keh..pun ok gak..slama ni jenuh aku cari idea cam mana nak buat..yela aku ni bukan pandai nak menulis ala2 diary ni..
so..secara x langsung tq sngt2 buat manjer,keh n moon sutan!kawan2 tq..
hmmm pas ni aku try la buat apa patut kat blog aku ni..aku nak start surf apa patut kan..cari idea n idea n idea hehehehe..so kawan2 pas ni bole la comment2 kat page aku erk..hihihi bagi support erk hihhihi..macam nak pi berjuang lak hihihi..k kawan2..daaaa

No comments:

Post a Comment