Sunday, February 14, 2010

cuti CNY...

fuuuhhhh..lama giler la aku x update blog ni.bukan takat dh berabuk, dh bersawang dah, nasib x nmpk jer ha..

pejam celik..pejam celik...dh kat 1yr aku keje dgn hap seng gr..alhamdulillah, aku suka ok jer kt situ.biasa la kalau pi tempat mana2 pun bukan nyer kita boleh ngan dgn semua org & bukan semua org bole ngam dgn kita..so aku spt biasa, berkwn dgn org yg sudi jer..ikhlas ke tak ke tu aku x tau la kan..as long as aku ikhlas berkawan dgn siapa2 jer itu sudah cukup bahgia buat aku ;-)
aku biasa la kan suka berkawan..

hmmm sempena cuti CNY ni memang x plan pi mana2 pun. lg pun Dan keje, so aku & anak2 lepak umah jer. last week majlis aku ayim (adik ipar)..memang letih x hengat..so this week aku nk balas dendam, nk tiod puas2 & rehat puas2.. dlm pada tu kena gak buat keje umah & memasak tuk hero2 aku ler. lain la kalau ada maid bole la goyang kaki..huhuhu

ffuuhhh..dlm kepala otak aku ni bnyk benda nak ditulis kan kat sini, tp ni ha hero2 aku dah mula buat onar..time aku on9 diaorg pun sibuk la nak ngadap game la movie la..isk ada2 jer..Dan nite shift on this week & nx week..so mlm memang aku dgn anak2 jer la..nasib cuti, klu keje..ffuuuhhhh memang letih la. tp nak buat mcm mana, aku gak yg sibuk nak keje dulu..so ngadap jer la.

aku biar kan ajer hero2 aku memekak jap..hahahha malas aku nk layan kerenah si aiman ni ha..abg tak ok lagi cos makan saman gak la apa kita cakap. klu si aiman tu ayoyo..nak ikut cakap dia jer..bak kata Dan..aiman sebijik mcm mama dia..hihihi aku ler tue..

smlm balik keje lepak dgn jimah jap, kebetulan dia kt KL..dia amik aku kt opis trus gerak ke sh alam lepak kt pelita sh alam mall..sajer sembang2 jer, lama x sembang kan.bnyk gak hal yg kami borakkan..ada jugak mengimbau kisah2 silam..adeii la..kenangan silammmmmm..aku dan dirimu...(kawan2 la)..lama gak la x jumpa kwn2 lain, biasanya update news ke apa ke kat facebook jer..bagus gak ada facebook ni..

No comments:

Post a Comment